lördag 6 juni 2009

La cena de graduacion

Förra tisdagen var min sista skoldag och igarkväll hade vi graduationsmiddag(säger man sa?) här i Arcos :) Det var sa fint! De hade ansträngt sig mycket mer än vad jag hade trott. De hade fixat ett bildspel med foton pa alla studenter; ett foto pa när man var liten, och ett foto som man ser ut nu. Maten var god och stället vi var pa var jättefint. Alla i klassen (nästan alla) och parallelklassen var där med sina familjer och sa var alla lärare där ocksa sa klart. En kör sjöng (min gamla kör),en jazz-trio spelade och det hölls lite tal och visades bildspel (bl.a fran klassresan till Madrid :)Alltihop började vid halv nio och slutade vid halv tva. Efterat bar det av till La feria i Jédula, en sorts förstad till Arcos.
Här kommer lite bilder :)

Jag och mina vardfaraldrar; Jesús och Carmen (tänkte att det kanske var pa tiden att lägga upp en bild pa dem:)


Hela spanska familjen, bara hunden Toby som saknas.


Jag och min värdbror Jesús



Silja och hennes värdforäldrar Inma och Andrés med Arcos i bakgrunden



Varat bord. Silja, Elin och jag med vara värdfamiljer.

Alla vi utbytesstudenter med Austins värdmamma Lucia(som är som en extra värdmamma för oss alla).

Austins värdbror Iván med sin flickvän Alba

<3 Austin & Nina <3

La Feria en Jédula.

Inga kommentarer: